vineri, 26 septembrie 2008

VREAU SA TRAIESC

Vi se pare Dureros? Atunci spuneti nu de la inceput!

Click aici pentru a vedea un articol al unui blog de rockeri! Bravo Baieti!



As vrea sa va adresez si eu cateva cuvinte in calitate de dj al acestui radio: Vreau sa infiintez o campanie care sa ajute tot tineretul! Este vorba despre o campanie anti-drog…pe multi o sa va amuze, dar nu e de joaca! Am pierdut deja 2 prieteni buni din cauza drumul gresit pe care l-au ales…
Chiar ieri s-a stins din viata un baiat … Numele lui este George! Din cauza neintelegerilor cu parintii lui a ales un drum gresit, un drum intunecat din care nu a mai putut sa iasa… Se gandea ca drogurile acelea blestemate sunt scaparea lui, insa pentru cat timp? Pentru 2 minute, dupa care totul devenea ca la inceput, trist si dureros. Multi dintre noi au apucat pe cai gresite, insa au mai avut o sansa…Lui Dumnezeu nu i-a oferit-o. L-a luat langa El scutindu-l de suferinta…la numai 19 ani, a plecat de printre noi lasand in urma multa durere si lacrimi! Totul a fost scurt si fara intoarceare din cauza unei supradoze fatale!
Si eu sunt tanara, am 18 ani si de nenumarate ori am avut ocazia sa ma droghez insa m-am oprit la timp! Parerea mea este ca atrunci cand ai probleme nu trebuie sa te refugiezi in asa ceva. Astea nu te scapa de probleme ci, dinpotriva iti cauzeaza si mai multe! Nu e mai bine atunci cand aveti probleme sa incercati sa vorbiti cu cineva care sa va indrume si sa va dea sfaturi decat sa incercati sa plutiti pentru 5 minute? Eu cred ca da!
Asadar va rog sa fiti alaturi de mine in promovarea acestei campanii si sa ma sprijiniti!
De exemplu daca aveti prieteni care trec prin asa ceva si nu stiti cum sa-i ajutati nu ezitati sa ne cereti ajutorul….avem o gramada de adrese unde ne puteti contacta daca sunteti pregatiti sa spuneti NU DROGURILOR!

A fost pt voi Dj Bembelina care va multumeste mult si doreste sa fiti alaturi de ea!

Click pe imaginea alb negru pentru a vedea informatii despre o carte interesanta si socanta in acelasi timp despre consumul de heroina!

Niciun comentariu: